Min skatt :)

Nu har hon kommit till mamma igen, och så glada vi är båda två :)

dock så kommer det gå så långt så som till familjerätten, jag fick det svart på vitt idag, jag känner mig dock säker eftersom jag har otroligt mkt att gå på och allt jag antecknat, mail, brev, olika alternativ och idéer, vad har micke att gå på? bra fråga det vet inte jag med tanke på att hans argument inte håller. yeye, bokar inte han ett möte med dom så gör jag det, den saken är klar ;)

jaa såå, nu fick jag skriva av mig lite. iaf så han prinsessan somnat, hon var s himla trött, fick se till att hålla henne vaken till halv 7..

nu vet jag inte vad jag ska göra, trodde jag skulle få litte besök nu ikväll en sväng men det verkar inte som så, han har nog fullt upp inför imorgon :)

nu ska jag dega.. byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0