lider mot sitt slut...

4 dagar lider mot sitt slut, vid 17 tiden åker Wilma till micke igen och jag hämtar henne på torsdag... huu men man får se till så man är aktiv under dessa dagar så man inte behöver känns sig så ensam!

Jag vill gå på bio ikväll, själv eller ska nån med? lutar mot att det blir Avatar, men som sagt får se hur jag känner mig, kan lika gärn a gå imorgon oxå!

vi är fortfarande i stöde och Wilma sover nu. vi har varit ute och lekt mest hela förmiddagen, åkt pulka, lekt i snön, gått promenad och åkt på snöskyffeln :P Och det absolut mest intressantast, Hundbajes på vägen, hon hade svårt att gå därifårn.. bilder kommer sen ikväll :P

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0