home..

gick ut och gick en tettig promenad runt sidsjön, och det var skönt. nu har jag lagt mig i soffan, käkat en otroligt god fruktsallad och ser på Johan falk..

Jag måste sluta inbilla mig saker, sluta planera en framtid med någon jag inte kan få.. iaf inte  vad jag tror nu iaf.. men men igentligen inget jag hakar upp mig på, bara lite ibland ;) sen blir jag bara så jädra arg när jag tänker på hur jag blivit behandlad av micke, så lång tid, snack om att leva dubbel liv, och nu känns det som att jag och är inne i ett dubbel liv, vi alla måste hålla oss till ett liv, är det så svårt att fatta, sluta vela och välj... sluta ljug för oss själv o tycka allt är jobbigt och komplicerat, är väl förfasen ara att säga vad man tycker och känner... nån ordning måste man väl ha på sina egna känslor.... yeye nu fick jag spy ut mig lite skit..

nu är reklamen slut och åter till filmen.,

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0