hemma..

Då är man tillbaks i verkligheten igen, bra eller dåligt? jaa både och kanske. iaf så har jag haft en riktigt bra semester, tänk vad lite kan göra så mkt, okej jag kanske inte alls är utvilad men ny energi har jag iaf fått och det var det jag ville ha :) måste lägga ut lite kort sen, men har bara lagt in dom få jag hade på mobilen än så länge, sen har märta knäppt en massa fina kort som jag bara måste få :)

Det var iaf underbart att komma hem till Wilma idag, på 4 dagar har hon lärt sig säga Wilma, bickan,fia, mormor och morfar och en massa hyss, joo just det chocklad kan hon oxå säga, otippat..

nu sitter jag och lyssnar på musik, jag borde duscha men orkar inte, tar det imorgon istället.

jaa en sak till det pirrar i min mage, hur fasen kan det göra det? jaa snacka om yrrol jag känner mig, iaf så diggar jag killen med the rabalder ;)

nu sova... gonatt





på väg hem idag, smått sliten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0