4/1 2010

4 dagar in i nya året har gått, visst går tiden fort :P yeyeye..

Jag sitter och arbetar idag, det är mkt papper som ska fyllas i och grejjas med, siffrorna bara snurrar i mitt huvud nu, så det blev en liten paus nu. sitter även och fyller i papper till csn, tacka mig vet jag e legitimation men hur ska jag veta hur mkt poäng jag läser per termin?

sen måste jag på stan och ta ut ett nytt recept åt både mig och Wilma, och sen köpaa en ny almenacka eller kanske jag ska beställa en från internet istället? sen måste jag fixa kvitton och en till pärm till företaget, jag heter iaf Stadiga fötter, allt sånt är klart nu tack och lov men det tog tid ;)

sen ska jag oxå ringa telia och ändra mobilen och datorn på företaget :P

Micke var hhär förut och träffade Wilma, jag har juh inte sagt det men han har kapat av sig sitt högra pekfinger på jobbet dagen innan nyårsafton, fick se bilder idag, han var hos ortopeden och la om det, allt var alldeles uppfläkt och vidrit, stackarn... iaf så blev både Wilma och micke glad att se varann =)

nu ska jag göra en kaffe och fortsätta jobba, måste juh passa på när Wilma sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0