usch oh fy..

Nu har Wilma åkt till micke, och nu är det tyst  och tråkigt... sånna ähr stunder borde fler föräldrar få uppleva, bara för att få en inblick hur det är och hur himla jobbigt det är, det här md att lämna och vara själv, att inte få vara med sitt barn till 100% , då kanske dom skulle sluta klagaa och tycka saker och ting är så jobbigt, man väljer sin familj och hur man vill vara, men man väljer inte att vara utan sina barn.. eller aa  vissa gör det men inte jag och då blir man så less på att höra tjat... herre gud jag lovar, det finns STÖRRE problem..

Nu ska jag gå och handla, för att fördriva tiden, vissa åker och handlar för att få komma bort från sina barn, jag går och handlar för att det är så omt hemma utan mitt barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0