ring ring...

J ringde idag, det var trevligt, blev dock ytligt och kort samtal, vi hade juh båda barnen vakna :) ha på känn.. att jag som Jessie sa måste hitta någon att vara med, var alldeles för längesen nu som hon så fint sa hahaa :P

Jag kanske ska lägga ut n kontakt annaons...

ensam mamma söker!

någon att ha roligt med
någon att se på film med
någon att träna med
någon att hitta på äventyr med
någon att helt enkelt bara  vara med... Dock kravet att det händer på min fritid då menas, när jag inte har Wilma :P
Alltså någon som inte har lust att binda sig för tillfället, kanske en annan ensamstående pappa? why not?

såå om någon är intresserad, hör av er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0