Min pussgruka :)

Nu har jag hämtat hem henne, min goskit, det första hon sa när jag kom var MAMMA :) då blir man glad, att hon inte glömt bort mig :P

Vi har gosats och pussats hela kväll :) nu sover hon och jag ska/håller på att plugga. imorgon är det skolan, till 14.00 ca, sen måste jag hämta wilma, hon komemr att vara hos mormor och morfar imorgon, dom kommer hit imorgon innan jag åker till skolan :P

Jag är så glad över mitt liv, trotts att det är som det är så är jag glad att det just precis är så här, jag mår bra och det känns skönt, underbart att få vara med wilma, bara så otrolgit olyckligt att jag inte får vara med henne jämt, mmen den kvalitetstiden jag ger henne, kan inte många föräldrar ge, och det är jag glad över :)

det väntas en tuff och lång vecka, men vi ska klara den :) Jag och wilma, micke får vara med på ett hörn...

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0