Lördag och soooooooooooollll

Underbart väder ute, och jag tog lite sovmorgon, vaknade 09.15 utvilad med 10 timmars sömn, underbart!

Nu har jag ätit frukost, plockat och diskat och nu sitter jag här och dricker kaffe. har även värmt upp rösten lite, mjukstart för att komma igång. har pratat ena sången jag ska sjunga :P

sen ska jag slå på musik och städa, hämta bilen hos mormor och morfar också innan det bär av till Njurunda, där ska jag hämta lillfisen :) och sen dop :)

så mitt problem just nu, vet inte vad jag ska ha på mig på dopet, eftersom jag ska sjunga måste jag juh vrekligen ha nåt snyggt och nåt som passar in på dop, eftersom man inte kan gömma sig direkt när man ska stå längstfram och sjunga och alla ser en :P

nää nu måstejag sätta fart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0