jahapp

är det nu det är meningen att man ska sova? jag ligger i sängen och funderar på om jag är trött eller inte.. är nog trött.

Allt bara jävlas, nu har dom ställt in tågen till stlm imorgon och erssatt med bussar, trevligt.. känns som att allt ara jävlas just nu...

som jag försöker för att inte tappa humöret, hålla det uppe!

Imorgon får jag hämta smulan, jafg funderar mycket på att otroligt många föräldrar klagar på sina barn eller iaf helt tiden låter som att allt är jobbigt.. jag kan bara bli så irriterad och känna att dom borde ta vara på tiden istället, tiden är värdefull, nån dag kanske ni inte får vara med era baarn 100 % jaa oki det hände mig, jag hatar mig fri tid och skulle göra allt för att få ha wilma till 100% jajaa...

en sak är jag iaf stolt över, och det är den tid jag kan ge till Wilma, den tid jag ger henne tror jag inte många ger till sina barn tyvär.. visst kan man skylla på samhället och allt annat.. men det är juh endå upp till var och en hur man väljer att vara o bete sig mot sina barn,

nu ska jag sova...

imorgon, sova till halv 10 tror jag, sen frulle och sen träna :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan!



Träna? Jag kommer till dig. Tänkte mig sällskap på Birsta? Kram mamma

2010-02-05 @ 08:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0