I remember...

hmm undra om det stavas så? ag är kass på att stava, och slarvar mycket men det är juh inget nytt för er läsare :P

kom på en sak, att anledningen till att jag inte deppar igen på alla hjärtans dag är juh för att jag aldrig firat det tidigare, så det är en sak att tacka micke för, att jag aldrig blivit firad, joo just det en gång, då hade jag magsjuka och han hade glömt bort att det var alla hjärtans dag så då åkte han på ica och köpte en bukett rosor hahaa otroligt romantiskt, men som sagt jag sitter iaf inte här och deppar idag, hade juh varit jobbigt och man varit bortskämd med en massa romantik liksom ;)

nä men imorgon blir det skola för mig, men bara på förmiddagen, Wilma är juh sjuk som ska vara hemma från dagis, mormor åker hit imorgonbitti och har henne, men sen kommer jag hem till lunch...

Nu väntar snart sängen, klockan är inte mycket, men varför stirra sig blind på den, är man trött så är man :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0