home alone

Wilma åkte till micke idag vid 17 tiden, jobbigt och åter jobbigt.. jag gick och tränade på en gång. det känns bra och skönt att träna, ett sätt att lätta på tankarna i huvudet!

Nu har jag precis kommit hem från Anna och Marcus, fick skjust hem av Kalle, han ä snäll han :)
kramade om Anna och önskade henne lycka till. men det känns dock inte som att hon ska åka, det lär landa för mig imorgon eller om någon dag när jag inte kan ringa henne längre.. vi kommer att uppdatera via blogg,mail oh fb, och genom Macke, en sak är säker iaf, ddet kommer att bli tomt!

nu måste jag nog diska o fixa lite, ska juh ha tjejkväll här imorgon, Mary kay party :)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0