fryser..

Fryser i hela kroppen.. jag känner mig så där halv seg, skulle lätt kunna hoppas ver den är dagen.

Idag hade jag och min mentor träff, det gick jättebra, gick igenom skolan och uppgifterna, det knns att det går ritkigt bra :) sen pratade vi mycket om annat också, det känns bra. det känns i min kropp att det kommer att hända något, kan det ähr bli räddningen för oss, jag hoppas verkligen det. om 2 veckor åker vi till Uppsala, jag är så himla nervös över wilmas operation, eller för dom dagarna där. men på något sätt så vet jag att det kommer att gå bra..

Jaa, jag tog fram köttfärs till middag, undra vad jag hade tänkt laga för mat? antar att jag måste gå en sväng och handla fast jag bara vill stanna under filten och kurera mig..

jaa ska sätta mig och plugga lite till nu iaf, nästa arbete är Tumörer, intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0