bra uppvak..

vaknade av att familjerätten ringde.. trevligt...
hon frågade om jag var villig/ öppen för ett möte, men KVINNA vad tror hon att jag har försökt med i alla månader.. tur att jag har papper på allt och skrivit upp varenda sak som har med Wilma att göra..
var juh lite roligt nog att micke hörde  av sig till dom, man funderar juh vad han ska säga, har känner juh knappt sin dotter, men när man själv är efter mycket fritid så kanske man blir så, själv kan jag gott tänka mig att ha Wilma på heltid, men jag vet att hon är beroende av både micke och mig och att hon inte klarar av när vi varit ifrån varan för länge, men sånt fattar inte micke, han borde sätta sig ner och fundera hur wilma har varit mot honom den senaste tiden och vad det beror på....

jaja jag ska se detta dom en positiv sak och att det äntligen händer något och att jag får det svart på vitt... är så himla less... inget jag har sagt eller gjort, eller vad familjerådgiviningen sagt, så skiter han i det totalt... allt verkar tydligen handla om att han ska ha varannan vecka, på vilka grunder? jo mer fritid... då ska man inte vara förälder...

så nu fick jag skriva av mig lite... Nu mer frukost..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0