Ajjjjjjjjjjj!

HATAR HERPES :P det sticker, gör ont,  ömmat, kan inte  gapa... jaa tur att jag bara får det på min pratande mun... jag lider verkligen med dom som får herpes down under... saken är det at har man väl fått herpes så finns det kvar hela tiden, vissa får det några gnger per år. en tjej som jag vet av har herpes där nere, på henne bryter det ut 1 gng verje år och den smärt går knappt att beskriva sa hon... fy fy fasen!

Ja idag har jag rym träningsvärk, så ikväll ha de det varit mysigt med mys och massage, jag vill ha massage :) men sm jag skrev på fb, det kan jag drömma vidare om!

Nu frukost sen lite shoopping med mamma, välja kakel...

ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0