Lösen!

Jag lösenords skyddade min blogg igår! kände att det var dags, jag skriver ju om mitt liv lite som en dagbok, och jag vill bara att mina vänner ska läsa den, inga ovänner här inte eller dom som bvara e nyfikna! jag skriver ju för mig själv och sen är det självklart jätteskoj att andra vill hänga med i min vardag. Men jag är ingen som jublar så fort jag ser att jag har fått fler läsare på bloggen!

Jag har under desa år verkligen haft min blogg som mitt liv, där jag kan stänga in mig och bara få skriva av mig, stänga in mig fast även visa det för allmänheten! Jag är stolt över min blogg och var jag skriver om, jag står för mina åsikter och skulle aldrig tveka om att ta en diskusion! så iaf!

Ikväll kommer Wilma :)

tyvär får vi bara mysa en stund, för Jag, mamma, Emma och Jessica skka iväg och leka modeller ikväll på södra i 3 timmar, ska bli riktigt roligt :)

Eftersom jag måste kliva upp så himla tidigt nu föör tiden så ska jag ta och slå på lite musik och rensa hela garderoben, och behövs!!

have a nice friday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0