Wiieeeee!

Nu har mina fötter äntligen fått fotvård, det behövde dom stackarna, jobbat och slitit hela sommaren så det var dags, jag har ina fötter men även fina fötter måste tas om hand, så fotvård någon? 070 331 2028

hehe Emma jag vet jag var riktigt trött, har varit som ett spöke idag oxå :P

ja, jag och Wilma åkte till Norra och lekte s tokar i 2 timmar, sedan blev det handling på Willys, hem, käka, leka och sova =)

egentligen var tanken att vi skulle åka till sthlm igen imorgon efter min sista kund vid 13.00 men jag har velat på hela dagen och beslutat att vi blir hemma, jag och min kropp är helt trött, sen tror jag det är bra för wilma att mysa på hemma innan vardagen kör i gång nästa vecka.

nu måste jag verkligen fixa med bilder, Wilma ska ju ha med sig lite på dagis till veckan oxå, s nu ska här ixas och framkallas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0