TRÖTT!

1 timmes träning blev det, 1.5 km romenad och 8.5 km sringning, känner att jag hr ett ganska högt tempo när jag springer oxå, villket är skönt men det känns oxå som att jag maxar så mkt att jag känner för att spt ibland :P men men skönt är det

och vet ni vad, att springa för mig är värsta godiset för ögonen, okej en och anna fluga i ögat men vilka snyggingar det finns i spåret, idag blev det lite flirt oxå hehe perfekt när man springer motsatta varv och sedan stretchar tillsammans, han gik för till sin fina audi a4 och sedan tog han av sig tröjan och bytte hehe ja kul kul, ja fin var han, synd att jag har kass synd och var trött annars hade jag tagit reg nummret när han körde förbi haha :P vem vet vi kaanske syns i spåret på torsdag ;)

nää nu ska jag duscha, jag stinker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0