svettningar...

ja det beror säkert på att jag är sjuk men oxå för att jag betalat räkningarna eller jaa dom går iväg imorgon.. jag attar inte vad alla utgifter kommer ifrån, tycker inte jag direkt har dragit på mig något speciellt.. men men inte mkt att göra åt, dom är betalda iaf..

har pluggat, det har gått bra och jag är grymt redo för pluggstarten nästa vecka..

ringde min che så nu är det klart med jobb, dom behöver mig vilket känns bra, örsöker ringa rop ör att tigga åt mig en inskolningsdag som dom kan betala annars blir det pang på, men men..

så mitt mål är att fortsätta försöka komma upp i minst 70 % plus öretaget plus skolan, ja skolan är inte så mkt och klar i oktober!

jaa nu har jag ia suttit och satt in betalda räkningar och grejjer på företaget, duktiga jag..

hmm skönt att skriva av sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0