ledig =)

Nu har jag gjort min jobb helg, så nu är jag ledig. jag känner på en gång idag att hösten börjar närma sig, solen skiner och det är jätte fint ute men ingen direkt temperatur..

helg var riktigt bra trots att jag var trött efter allt jobb. i lördags hade jag mitt 12 timmars på jobbet, det gick riktigt bra =) slutade lite tidigare och og reaplanet till Ulvis =) där var det FEST!! hade riktigt kul, mycket blandade människor, lekar, sprit och DANS!! riktigt roligt var det :P blev faktiskt sugen att gå någon danskurs, typ bugg eller styrdans!? haha iaf så klev vi varann inte på fötterna jag och Nicklas, vi var ganska duktiga :) jaa herre gud vilken kväll, somande vid 4 halv 5 och sedan upp igen igår och ååkte till jobbet och jobbade..

igårkväll kom Wilma, så nu är det bara mys som gäller! nu sover hon men vaknar nog snart, då blir det ika, sedan Norraberget och sedan handling på Willys!

byebye

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha en fin dag! =)

2010-08-16 @ 13:52:25
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0