Go Fisan hemma..

Hämtade Wilma idag på dagis, såå roligt, hon vill knappt gå hem, roligt att se.. just nu sitter hon här brevid och pillar på muttan.. hmm ja jag har ju lärt henne att säga mutta, måste ändra om deet hela och säga snippa som det str i ordboken :P jaa hon är ia grymt intresserad av sånt nu, mammas bröst och hennes Snippa.. vilket är helt okej för mig :D

Annars idag sp kom emma hit, gick igenom lite bebiskläder och sånt som hon ick med sig hem micke kom och örbi på en kaffe, trevligt tycker jag =)

sen blev det lite renoveringshjälp i Emmas läga och lunch på Tant Anki och Fröken Sara..

nu har vi handlat lite tills imorgon.. jag känner mig ytterst pank just nu, härliga fredag KOM NU!!!


just det, min klocka på mobilen har gått 1 timme efter sedan igår, så jag har varit helt snurrig eftersom jag inte visste om det förän emma sa att det nog va dags att hämta Wilma på dagis, då va klockan 14.48, hon skulle hämtas 15. min PANIIIK!!

nu blir det myspys..

Godmorgon i Efterhand Cissi, jag mår sådär dåligt örskyld som många andra just nu, hoppas du hade en bra dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0