:(

Jobbade förmiddagen och sen kom Micke och Wilma och hämtade mig :) ick kaffe i bilen och sedan åkte vi till vårdcentralen, där träfade vi doktorn och barnborskan. Wilma skulle ta sitt 18 mån vaccin som inte blivit gort efter som hon har varit så sjuk. ha som vanligt gick det super bra att ta sprutan i armen, hon är van om man säger så..

wilma vägde 13 kg och var 86-87 cm lång :)

efter det åkte vi till Norraberget och åt glass och myste på, lekte och tittade på kaninerna. wilma är otroligt mammig, det märks tydligt att det är hon och jag på nåt vis, och mycekt tydligt nu, hon blev super mammig, i bilen gosade vi så mycket och hon kramade mig så hårt.. jasg har inte grinat på länge men då kom tårarna, Wilma blev så ledsen när micke och hon lämnade av mig, micke fick skuldkänslor och jag gick gråatandes hem och dom åkte hem till sig...

jag tycker att vi tre ska ses med jämna mellan rum, jag vill at Wilma ska känna att det är naturligt att vi 3 umgås med varandra och inte bara när det gäller lämning/hämtning eller vi sjukhus besök..

blir lessen bara jag tänker på allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0