trött och slut..

sitter i bäddsoffa i ulvsjön och jag väl sova, har s mkt som snurrar i huvudet nu.. haft en underbar dag med Wilma, lämnade hene till micke idag, och som hon griade, fy vad jobbigt det är. sen fick jag hälsa på mickesxsambo som det så fint heter, Blev en hälsning och det är så det får bli oxå, inte lust med nåt annat, eftersom dom inte visat sig varit vuxna nog att pressentera oss för varandra så såg jag till att det blev ändring på det nu när vi var hos familjerätten i onsdag.. iaf så känner jag ingenting, tycker allt bara är så jädra fjantigt gjort av mickke och hon på ett hörn, ursäkta men har man ställt till det så borde man väl försöka fixa saker och ting till det bästa, tydligen inte, nu skiter jag i om jag borde skriva det här eller inte, jag måste få skriva... yeye han har gjort sina val, hoppas han mår bra över dom valen, vad han inte fattar är att han nu auotmatisk väljer bort sin dotter, men det märker han väl med tiden, usch ni et nog itne vad jag snackar om nu, ska berätta senare, har inte sagt det till så många så då är väl det inte det bästa att skriva det här!

nu måste jag sova.. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0