bra början :)

Klockan 9.10 tog jag på mig spring skorna och tog en härlig spring tur uppe vid sidsjön mot allsta, riktigt bra springväg med riktigt trottar, *gilla* tycker att det är dåligt med ställen att springa  på här i Sundsvall, varför finns det inte en riktigt bra bana runt vattnet? eller finns det, bara jag som missat?

iaf så sprang jag sen hem och då var Jessica här med sina nya byxor som blivit spräckt :P fick låna ett par leggings av mig och sen så duschade jag och vi åkte iväg till birsta city och reklamerade byxorna, nu jobbar hon och jag blev hundvakt åt Bonnie :) hon ligger på mattan och sover nu :P

ska fortsätta plugga nu, måste bara ha i mig nån mat först :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0