YES!

Nu är lägenheten min och Wilmas, imorgon ska jag skriva på kontraktet, killen på sundsvallsbostäder faxar över det till skolan såå himmla skönt, nu kan man börja planera riktigt, ska fixa dagis till wilma på måndag och så.. och sen måste jag oh micke sätta oss ner och planera veckorna, kanske siv kan ställa upp när vi jobbar, oh min morfar kan oxå ställa upp, det känns skönt att ha släkt och vänner som vill hjälpa..

jag har lite bilder på lägenheten som jag kan dela med mig av, och det bästa är att jag kan ha itt stora matbord där, och min lampa, som fortfarande hänger hos micke, kommre att passa superbra in :)

nu ikväll har jag varit barnvakt åt tjejerna, dom är juh ganska själv gående, men jag har iaf kört amanda till sin orkester, och det gick jttebra, en hejjare på att köra bil här och fickparkera, lite stol faktiskt :)

Nu sover tjejerna och jag kikar lite på tv, ska kolla igenom mitt personliga brev nu och cv, jag ropar efter jobb nu!!

byebye

Kommentarer
Postat av: anna

men gud!!! jag blir så glad!!! jag är även helt handikappat utan pengar på telefonen... ska fylla på vid löning :P



vilken lägenhet blev det? sallyhill? ;D

2009-09-11 @ 20:18:49
URL: http://hemligaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0