snesteg, varför?

Ååå får så himmla ont i magen, sitter och tittar på dirtydancing o tycker synd om mig själv, sen så gick jag in på facebook nyss och kikade in på mickes brorsas sida, ibland är det detb enda som behövs för att man ska bli lessen. iaf så hade deras kusin skrivit och undrat om dom skulle hitat på nåt och om micke och erica vill me... ja vad trevligt, så himmla kul att släkten och alla får träffa denne Erica men inte jag som är mamma till wilma, blir så irriterad o lessen, om dom nu kör så stadigt så ska väl hon börja ta ansvar och hjälpa honom med Wiilma, men då vill juh jag iaf träffa henne, yeye jag vill nog inte göra det men hallå, kära framtid... jaa iaf så hoppas jag att micke mår bra och att han fick som han ville tillslut, tydligen så funkar det ra det systemet han körde på, först träffa en annan tjej på jobbet, vvara lite med henne, sen komma på att han var tvungen o berätta det för mig.. och sen fortsätta vara med mig meddans han hade henne haha nästan skrattretande. men vem vet ohn kanske är lyckligt ovetande som jag var.. en gång otrogen alltid otrogen...

jag saknar honom, jag saknar oss, villket inte är så konstigt, ibland hoppas jag bara att han ska komma hit, kyssa mig och vilja ha mig tillbaka, men då vaknar jag upp och inser att det inte kommer att hända..

Jag är stark, otroligt stark, men ibland vill jag bara ha någon att krypa upp hos och bara få gråta ut, jag har inte landat än, och det är nog därför jag tycker det ska bli så otroligt gruvsamt att flytta hem igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0