Slut, ont i magen, och allmänt lessen..

Idag var vi underskning med Wilma, hon var så duktig, vi har världens bästa tjej, hon är så tålig och klarar allt. men det var jobbigt att se henne vara ledsen och lida, men hon klarade det och det var huvudsaken. vi hade hoppats på att det inte skulle visa sig något på undersökningen men det gjorde det. det dom skulle kollan u var så att inte urinet gick uppåt i njurarna, det gjorde dom. nu är allt bara allmänt förvirrat och vi hoppas att läkaren ringer snart och berättar vad nästa steg är.. jag har läst en hel del om wilma problem och funit ganska mkt på familjeliv.se, Wilma har oftast grinat på kvällarna och vaknat av detaa, som jag har läst nu har jag förståt att det säkert har berott på njurarna och inte som vi tror på tarmarna/magen..

nu ska jag snart göra mig klar för kvällen och grey´s anatomy ;)

byebye

Kommentarer
Postat av: Eleni

Stackars lillgumman. Hur är de med henne? Vad är det för fel hon har på njurarna? Tänker på er! Kram

2009-10-01 @ 09:50:10
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wilma och du kommer att klara er fint! Ni två är outstanding! Tänk på det! Kram C

2009-10-01 @ 12:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0