Skumpa pumpa...

Långa dagar denna vecka, nu får man lära sig hur det är på riktigt i arbetslivet med åtta tiimmars pass :P sen har jag juh gjort lite fotvård på kvällarna oxå. ikväll så stod det fotvård på schemat. en överraskningsfest var det, jag kom dit och gjorde fotvård på han som fyllde år och sen dök det upp lite annat folk, skumpa och massa gott. rolig grejj, så är det nån som nappar säg till, och vill ni har fotvård är det bara att maila eller ringa mig för att boka tid nu!!

nu ska jag fixa lite inför imorgon, då bär det av till S-vall igen och till Wilma, ihelgen blir det även flyttning, mamma och pappa hjälper mig. mmen först har jag en kund på lördag morgon, hoppas på att Wilma sover då :P

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0