Något på G ;)

Igår kvll fick jag juh nog, då satt jag ut en annons på blocket, Malin och Wilma söker bostad :)
och gissa vad som hände imorse när jag satt vid datorn, det plingade till och jag hade fått en mail ;) jag hade fått svar på min annons, en par som ville hyra ut sin nyrenoverade tvåa i sallyhill med nära till dagis och inglasad ballkong, ååå så glad jag blev, mailade tillbaks på engång och väntar nu så en galning på svar :P sen när jag kom hem nu ikväll så hade jag fått mail av totalförvaltiningen som undrade vad jag sökte för lägenhet, storlek område osv.. så det var juh skojj, nu r det bara att hålla fingrarna :I

Idag hick det sådär på skolan, tog första kunden och sen var det bara att gå ner till köket och vila sig, ta alvedon och ipren, hade så fruktansvärt ont i magen och ryggen, fick även ryggmassage av Janette, hon e bara för snäll :) sen tog jag sista kunden så så är det..

nu ska jag ta en frukt och lägga mig o plugga lite..

byebye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0