Fotvård!!


Hejsan!

Har Dina fötter blivit slitna under sommaren eller är dom bara trötta och behöver omvårdnad?

Snart är jag färdig medicinsk fotvårdsterapeut och kommer att köra igång med behandlingar från den 20 oktober. Jag kommer att vara ambulerande och även kunna ta lite kunder hemma hos mig.

Jag behandlar

 Fotvårdsbehandling 45 minuter= 420 kr

allt från liktornar, vårtor, hälsprickor, kartnaglar och förhårdnader till fot- och nagelsvamp, nageltrång, hallux valgus och hälsporre.

(fotvård + fotmassage)

Underbensmassage 30 minuter= 250 kr

(massage på underben och fötter)

Spa fötter 45 minuter= 450 kr
(Avslappnande fotbad, pealing, lerinpackning och fotmassage)

Vid bokning ring mig på tel: 070 3312028

Med vänlig hälsning// Malin Wiklund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0