back in sthlm..

sitter och fixar lite, anmälde wilma till ett dagis, fixar med allt möjligt kännsdet som.. många bollar i luften!

idag tog jag juh tåget till sthlm, landade vid halv 12 så då gick jag iväg och köpte borrmaskinen och lite borrar, salvor, blogstop och saker, till fotvården, har tänkt gjort det länge men inte blivit av, men nu är det fixat iaf :P

sen så ska jag ta och boka tåget hem till s-vall imorgon igen, wilma ska juh på undersökning på sjukhuset igen på onsdag så det blir att åka upp imorgon igen och sen hem eller ja ner till sthlm igen på onsdag och sen hem på fredag igen till stöde, eller vi ska till Ulvsjön och plocka svamp :P

nepps nu ska jag slänga på mig mysbyxor och se på lite tv..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0