Äntligen!!!

Lånade dataladdare av grannen så nu kan jag köra på med datorn igen :)

Vilken bra dag det varit, Emma kom och hämtade Wilma och mig imorse och sen for vi på visning, först ut var den på sallyhill, fin lgenhet men dom skulle hyra ut möblerat och det r jag inte så sugen på, sen så visste som juh inte riktigt om dom skulle hyra ut jeje, åkte iaf vidare på andra visningen till Västralånggatan 69 :P och där var den, så härlig fin oh mysig på alla sätt, perfekt för mig och Wilma, ringde nu ikväll och sa att jag ville ha den, så på måndag ska killen lämna uppgifterna till hyresvärden, men vad skulle kunna gå snett nu? sååå glad..

sen så gick vi ett ag på stan och myste, handlade mat och åkte hem hit, Emma åkte sedan vidare till stöde och jag och wilma lagade en supergod tacospaj, hade mamma och pappa här på middag, jätte mysigt :)

Nu Har jag tagit en lite paus i mitt flyttpackande, packr ner alla kläder jag inte ska ha, nästan klar faktiskt, lyssnar på Takidas nya skiva och Dricker rödtjut :)



Goskiten imorse när hon satt och åt gröt och såg på Pingy :)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0