what a day...

Idag tog vi det lite lugnt på förmiddagen, men var endå inne i stan till hlav 12 tror jag den var, vi åkte direkt till Jeninie och gosade med Lewis, ja jag och wilma blev helt kära i honom, han var så himmla söt, jaa jag hoppas verkligen att jag träffar en kille som villl ha barn, eller jaa den killen har inte så mkt val fr jag ska a en pojke så är det bara :P

efter det besöket åkte jag och Wilma till Wilmas farmor och farfar, så himmla mysigt, och som jag saknar alla på den sidan. farfar mådde inte så bra och det var jobbigt att se, tycker så himmla synd om siw. iaf så hittade vi ett par kängor och allvädersstövlar efter amanda och Lovisa. sen så åkte jag och Wilma till birsta och shoppade lite byxor och tröjor och en jättefin overall jag köpte ett par leggings och ett långt  linne och en skjorta på ginatricot :)

nu är fot fotboll på G Zlatan. han kan man kalla manlig, sååå snygg..

jag känner mig mkt bättre nu och har innte ont i halsen så imorgon blir det en springtur på förmiddagen, skönt :P

byebye alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0