tv kväll..

Ja men snart orkar jag inte hålla mig vaken.. är helt slut. men en sak är säker och det är att veckan har varit super. Det har gått jättebra för Wilma på dagis, jag har umgåts med underbara vänner och delat säng med J, jaa kan det bli bättre? hmm ja det kan det juh allltid men iaf en början till ett bättre liv. allt känns nytt, nu känns det verkligen att jag ska flytta hem ifrån, jag ska flytta och det känns helt great ;)

Imorgonkväll blir det utgång, då ska jag bara njuta och göra mig ordning i min lägenhet och dricka vin och lyssna på bra musik.. första gånger på flera år som jag ska ut och göra sundsvall :)

nepps nu ska jag borsta tänderna :)

byebye

Kommentarer
Postat av: Märta

Nu när du fått igång ditt internet är det väl dags för en catch up på bloggandet oxå? Vill veta om helgens utgång, nya lägenheten & hur det går för mitt gudbarn på dagis! Fast vi hörs nog snart på telefon. Jag är ledig även denna fredag, sitter nu på tåget till Göteborg!



Take care gumsan!

Love

2009-11-05 @ 19:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0