soffläge NU!

JAA gud vad skönt det kan vara att lägga sig i soffan, är kanske slut efter 2 intensiva dagar, inskolningen med Wilma gå som en dans, hon är helt otrolig, sen så har det blivit ett och annat glas vin, hos jessica och mr x trevligt trevligt ;) sen har det väl blivit halvdåligt med sömnen oxå, men men sånt tar man igen nån annan gång :P har även spenderat tid med anna och marcus, vad gör jag utan er? och vad gör ni utan mig :D hehe...

jaa iaf, imorgon blir det fokus på fluttningen, först dagis med Wilma och sen flytt på eftermiddan, guuud vad spännande, bara längtar ;)

nu ska jag ta på mig mysbyxorna, såå skönt...

byebye

Kommentarer
Postat av: johanna

vilken avdelning är hon på? vad heter fröken som skolar in?

2009-10-29 @ 19:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0