Skön måndag..

Johanna o eleni : tack så mkt, jag var lite deppad när jag skrev förut men nu är jag klad och idag fick jag första frågan om vad ja jobbade med och då så ja glatt att jsg är fotvård trapeut :P


idag har jag och Wilma varit på öppna försklan, och det var jätte roligt, är var äen malin och lillla gry, hon är juh stor nu men ändå lite, 9 månader :P

sen har jag lite på g, imorgon blir det förhoppningsvis klart och då skriver jag mer om det ;)

nu ska jg ta en macka, så himmla onyttigt, måste sluta upp nu, jag som var s himmla duktig måste ta upp det igen innan det börjar synas vart mackorna sätter sig :D

nu är jennie på förlossningen, så inatt föds nog lillkillen hoppas allt går bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0