Nämen se vad jag jobbar...

och sliter...  idag blev det fulldag igen på skolan, min första kund var Cristina, min gratiskund som jag inte hade utnyttjat än :) hon blev jätte nöjd, tur det ;)

sen efter skolan blev det lite plock här hemma och sen middag som jocke hade gjort, mamma komm oxå från sundsvall, så vi åt middag ilag, sen så gjorde jag en riktig fotbehandling på jocke och körde en reäl omgång med kniven på hälsprickorna ;) sen så tog jag mamma och fixade hennes fötter, nagellack efter och målade även cristinas oxå, så det blev 2.5 timmesjobb ;) nu är jag slut i armarna :P

imorgon börjar jag int förrän klockan 13.00, så det blir 4 timmaars jobb och sen fest, trevligt blir det garanterat :P

nu ska jag sova, as trött..

3 dagar kvar, sen mysa med Wilma *längtar*

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0