MÅsTE...

Mycket måsten nu, men det tar sig iaf. inget jobb än dock men nu har jag sökt hundra jobb, och har väl endå lite på g, jag tror iaf inte att jag blir göra lös :P

Sen så ringde dom från sundsvallskommun och vi har fått dagis plats till wilma, superbra. det blir på skönsmon och det duger länge för oss, hoppas bara att dagiset är bra :)

sen så har jag ¨varit hos frissan nu efter skolan, färgat håret och klippt mit, blev jätte nöjd, collt med lugg oxå :P

Jag måste fixa min kamera, jaa det enda jag behöver göra är att b7yta batteri, hur svårt kan det vara :D

imorgon åker jag tåget hem med märta, härligt och få prata av sig lite med henne, och sen så får jag juh träffa min undeerbara wilma :) nu är det bara denna helg och nästa vecka sen kan vi gosa hur mkt vi vill tillsammans, nästan iaf :)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0