Hallååå där nere..

Det r någon i mig hals och spökar, känner mig uppsvullen, vill INTE bli sjuk, men det känns skumt i kroppen, men det brukar juh kännas när man tränar och när jag var ute idag så kändes det riktigt bra. Wilma är dock snorig och lite  halv seg, vi kör stenhårt med ljummet vatten, ni vet väl alla det man ska dricka det nu när det är kallare ute för att inte kroppen ska jobba bort enerign det tar att dricka vttnet typ... koka vatten och ha framme i en tillbringare, ja jag har inte kommit på detta själv, men Fick veta det av Cristina =)

Nu ha Wilma ätit mellis och ser på pingu, jag ska ta mig en frukt nu jag oxå, lite fredags sugen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0