Gonatt..

Ja är väl bara att säga det, har varit seg hela kvällen, kan väl inte bli annat när man är själv. men en sak har varit positivt och det är att jag har fått väldans mycket gjort på mitt företag, har skrivit klart hela foldern och den blev riktigt nice ;) varit inne på vistaprint och kollat vilket visitkort jag ska ha, hittade ett jättecoolt men en massa fötter på, kan det bli mer passande? så imorgon ska jag skriva ut papper på bolagsverket och skicka in, ringa miljökontoret på måndag och även han jag ska hyra av och säga ett hyrespris som jag kommit fram till. det knns välditgt bra nu.
Jag måste bara se till att ändra timmarna på Wilmas dagis, tanken var att hon skull gå 20 timmar i veckan, emn som det ser ut nu måste jag jobba så mkt som möjligt så därlfr känns det bättre att öka på timmarna och sedan kunna endå vara ledig men att man vet att man har timmarna på daigs så man kan ta på sig mer jobb. nästa vecka kommer verligen att bli tung, jag ska skola in Wilma, jobba samtidigt och få ihop vardagen.

Men som sagt, på fredag flyttar jag och Wilma in i nya lägan shiit vad jag längtar, ska bli så himmla mysigt, ser ut som det kan bli en utgång på lördag oxå, är grymt sugen iaf :P

nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon åker jag och Wilm in till sundsvall och fixar en massa.

gonatt och byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0