Dags för sängen..

jaa jag ligger redan i sängen, hmm med datorn, borde väl igentligen bara stänga av det och sova, men måste skriva lite först ;)


Idag åkte jag och Wilma in till stan ganska tidigt, gick lite på stan och sen så tog  vi en god lunch på Barrista med Jessica och Albin, vid 14.00 tiden fick Wilma vara med mormor och jasg åkte upp till Tomtegrändsservice hus på haga, träffade chefen där som var jätte trevlig och fick jobb :P börjar att gå dubbelt den 2 nov 1 dag 1 kväll och 1 dag till sen så är det bara att jobba..

så himmla mkt med allt nu oxå, men jag har som mål att köra igång riktigt med företaget och lokalen andra veckan i november. är juh inte bara jobb på listan, Wilma ska juh sklas in på dagis villket säkert kommer att gå jätte bra, sen har jag juh ingen aning om hur det blir med allt.. men som sagt det går nog bra. jag ger mig sjutton på att jag ska klara  det. Jag ska minnsan bli rik, iaf bättre ställt än vad jag har nu :D

mkt som ska handlas till Wilma nu oxå innan dagis, Overall och riktiga stövlar, jaa och dagis kläder, inne skor, you name it... konstaterar ganska snabbt att barnbidraget kommer man inte långt med...

jaa jag var iaf ut och sprang nu ikväll, pappa hade Wilma, så himmla skönt..

nu har jag fått skriva av mig lite..

byebye och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0