ännu en dag..

Ännu en dag fylld av nya äventyr för Wilma och Malin :)

Rey om du läser detta, inte för att jag tror att du gör det men om... JAG SAKNAR DIG!!! :D jag behöver en dos skratt och dåliga skämt ska jag behöva åka till sthlm för att få det?? :D

idag ska jaf på jobb möe, roligt, får se hur mkt jag får jobba, har ju stora planer med mitt företag oxå, har fått lokal och en riktigt bra sådan men stol och allt.. ska räkna på det hela och se vad jag kan tänka mig för hyra, har fick bestmma, härlig hyresvärld :P

nu sitteer jag och Wilma och tittar på pingu sen ska vi göra oss klar för att åka in till stan, får skjuts av mn farmor..

ha en bra och inlevelserik dag alla!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0