ännu en dag..

De går så himmla fort nu, hinner inte med nåt känns det som, mitt att göra list sket sig totalt idag iaf, får ta nya tag imorgon.. så appropå imorgon.. wilma åker till sin pappa imorgon :( känns jätte jobbigt, men det är juh bara att vänja sig, det blir nog lättare att lämna bort henne sen när jag har min lägenhet också, just nu känns allt bara förvirrat, men jag ska dricka lite vin imorgonkväll och ha trevligt så jag har nåt att göra iaf :P

sen på torsdag börjar inskolningen med Wilma, undrar hur det kommer att gå. det är juh jag som ska ta hela inskolning och det kommer garanterat bli jätte jobbigt och lämna henne, men jag är juh van nu..

nää nu ska jag drömma mig bort.. sov gott alla

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0