18.18

undra om nån tänker på mig nu?? brukar man inte säga så nären jag lämnar Wilma siffrorna på klockan är lika?

nu sitter jag iaf på tåget och har märta next to me, trevligt =)

blir en riktig myshelg med Wilma och märta :)

längtar och längtar men snart.. alldeles snart så är allt över, allt det jobbiga, på söndag är sista gången jag lämnar Wilma. iaf för detta!

Idag har det gått bra på skolan, otroligt segt på förmiddan, ett under att jag höll mig vaken. på eftermiddan gick det bara bar och mkt instressant nu kan jag det mesta om Reumatiker. tycker bara s¨Synd om min kära vän,  vet juh hur jobbigt det är att känna sig så olycklig på nå vis, men man klarar sig alltid endå även fast det inte känns som det, vad kan den bästa medicinen vara? glömma? gå vidare? eller tillfällig energi frigörande beteende? jag tror lite på den sista i detta, skaffa nån tillfällig ;)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0