Underbara måndag!!

Vaknade vid 8.30 imorse, helt utvilad och det var så himmla skönt =) jag har rensat ut kläder ur garderoben och lagt in nya, xvill verklligen kämpa mig ner till 59 kg och det är inte långt kvar nu, jag ska lägga in extra växeln nu tänkte jag ;)

va ut och gick förut och nu har jag ätit frukost, havregrynsgröt och proviva dryck, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för en dag med pappersutdelning ;)

har även varit duktig och ringt lite samtal , har iofs 3 samtal kvar men det tar sig iaf :P

ikväll blir det tvättning på hög nivå, hur mkt tvätt som helst, såå om nu har tråkigt kom hit och hjälp till!!

nu så.. byebye

den här helgen borde skrivas in i nån bok.. skönt att den är över på nåt vis, härligt med måndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0