Nybäddat..

Sängen är nybäddad, mång tycker om det men inte jag, stelt och obekvämt tycker jag :(

Ja jag  ligger i sängen nu helt ensam, ingen som väcker mig inatt, ingen som vill upp och se på pingu eller Fifi imorgonbitti, ingen att göra frukost till och ingen att vara med.. wilma är hos Micke och det både märks och känns, otroligt tomt, det är jag och wilma mot allt, men just nu är jag ensam, wilma ligger nog och sover nu och drömmer, undra vad hon drömmer? jag brukar drömma om oss, om familjen, vi bara är, är en riktig familj, Mamma, Pappa och barn. så är det inte nu och jag blir mer och mer van vid den känslan att det inte kommer att bli så, jag hatar när den känslan kommer, känslan att ge upp tanken på den där familjen som vi alla strävar efter. pirret i magen finns inte kvar längre, är det undangömt eller borta? Jag vet inte..

mina tankar har varit hos mr x ett tag nu, jag vet inte vad det är men jag dras till honom, jag är nyfiken och vill veta mer.. får se hur allt detta slutar, blir intressant och fortsättning följer...

nu ska jag försöka sova... godnatt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0