mkt händer..

Seda igår eftermiddag har det hänt mkt, eller igentligen från igårmorse..

Igår morse ringde telefonen och Det var ett sååå bra samtal eller jaa sjlv samtalet var väl inte så bra men good news ;)

sen gick jag och jobbade vid 13.00 och Wilma var här hemma med Anna.. vid 16.00 ringer Wilmas Doktor till mig. inge goda nyheter wilma måste opereras i Uppsala och kommer att tillhöra dom nu, Vi vet inte riktigt än när det blir men det kommer nog inte att dröja länge, eftersom hennes sjukdom gör att njurarna slås ut sp måste hon göra denna operation innan det blir så.. hmm ska ringa tillbaks till doktorn på måndag eftersom allt bara svartnade för mig och minns inget, förutom att han sa att Dom var dom bästa barnurologerna i hela Sverige där nere..

Imorse hade vi Lördagsmys, riktigt mysigt, något jag skulle kunna ha varje dag ;)

nu ska jag sova...

byebye

Kommentarer
Postat av: Eleni

Men fy... stackars lillgumman! Vad jobbigt att de ska vara så besvärligt det där. Men det måste ju kännas ganska tryckt med att veta att dom är de bästa som hon ska få komma till! Allt kommer säkerligen gå jätte bra!! Kramm

2009-11-22 @ 23:34:44
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0