kroppen värker, värker gör kroppen..

jaa jag har ont från tårna till huvudet, i mitten är det som värst, jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag aldrig skullee önska mi fiende denna otroligt hemskaa smärta, magen bara värker och tar med sig hel kroppen.. pillerna.. känns knappt att jag tagit dom.. yeyeyee.. hade juh kännt mkt bättre om man hade nån som kunde smeka en på ryggen och magen, och tycka lite synd om en, sånt saknar jag...

iaf så tog jag min igenom daagen och det var superkul, så otroligt roligt, jag ÄLSKAR verkligen fötter, alla sorter stötte faktiskt på en rätt ovanlig sak på två fötter idag men det ska jag inte ta här för jag vet att Anna kommer att spy om jag berättar ;)

givie me some loving ;) byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0