Jag borde..

Bli it proffs, jag och pappa  idagkanske borde starta ett företag, jag sitter i supporten och han är ute och far.. iaf så hände det nåt med min dator igår, det gick iaf inte att få igång bredbandet, idag var jag in på teliabutiken och han fattade inte alls vad som hänt, sen ringde jag telia supporten och han fattade inte riktigt heller, men eftersom min pappa är dataproffs ringde jag honom, vi satt väl i 2 timmar kändes det som, det slutade med att jag fick hmm var 17 heter det nu då som jag gjorde, ominsstallerade datorn till hur den så ut för 3 dagar sen? :P jaa nu funkar det iaf, haa mr J se jag klarade det själv, nästan ;)

jaa såå nu är det bara banken som krånglar, får försöka fixa det imorgon på nåt vis, jobbar juh hela dagen men jag måste...

jag jobbade kortdag idag, så då gick jag till mitt andra jobb :P hoppas verkligen att det ska gå bra nu och att jag får KUNDER!! bara att boka tid, jag finns mitt inne i stan =)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0