Internet och tv :P

Ja idag fixade jag internet, blev ett mobiltbredband, så nu är jag back in the game ;) sen nu när jag kom hem från jobbet hade jag även tvkanaler, som brorsan oh mamma fixat åt mig, trevligt :)

Undra vart jg ska börja nu när jag inte skrivit på länge... iaf på flyttade jag och wilma i lördags flytten gick superbra med hjälp av underbara själar så fick jag till det så ra att jag hade fest på lördagkväll, såå roligt =) träffade en massa gammla själar som jag inte sett på evigheter... kul =)

Wilma går förfuullt på dagis nu, eller jaa hon har varit ledig i 2 dagar nu men imorgon ska hon dit igen oh hon älskar det, sen är det en superliten grupp så dom har mkt mys tillsammans och det känns bra att veta att det finns så många fröknar tillhands för som små =)

jaa och jag jobbar oxå, jobbade i måndags, tisdags och kvällen ikväll och imorgon hela dagen, sen är juh brorsan här nu över helgen så vi ska umgås och ta det lugnt, har 3 st kunder på lördagkväll s då ska jag minsan fixa fötter... jaa jag har varit duktig med träningen, ganska iaf, blev en springtur i tisdag och idag runt sidsjön så himmla skönt, och roligt att jag har hittat nån att springa med ;)

nepps nu ska jag krypa till sängs, snart kommer bilder på nya lägen, har tålamod ;)
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0